marți, 26 mai 2009

Adam si Eva de Liviu Rebreanu

Azi mi-am cumparat Adam si Eva. Si cartea asta e o restanta din liceu. Una din acele carti pe care mi-am dorit s-o citesc cand mi-a fost recomandata, dar nu s-a intamplat. Abia astept...
Si cum Rebreanu e scriitorul meu preferat, dintre clasicii romani, nu puteam sa sfidez cartea asta si sa ma uit pur si simplu la ea pe taraba. Am luat-o acasa.
Pe Ion l-am citit in liceu de trei ori. Prima oara cand mi-a picat in mana, a doua cand era in programa si a treia l-am recitit cu aceeasi placere pentru bac.
Si Padurea Spanzuratilor tot de trei ori am citit-o. Prima ora, cand am cumparat-o - nu mi-a placut, n-am inteles-o, deci nu. A doua oara, cand trebuia la scoala, cu speranta, ca poate acum, daca sunt mai mare, poate mintea mea va avea capacitatea sa compileze acea scriere. In zadar. Si acelasi bac...
Ion ramane una din cartile mele preferate. Rascoala nu mi-a produs aceeasi puternica impresie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu