luni, 28 septembrie 2009

Placinta de dovleac



In sfarsit s-au copt dovlecii.
Ajunsesera la 6 lei/kg, ceea ce mi s-a parut aberant, si am tot asteptat sa se coaca dovleacii. N-a durat prea mult, din primavara pana in toamna :(





Partea cea mai "grea", de fapt cea mai lunga e aia cu "tata trage la rindea", operatie care pentru un kilogram de dovleac, mie mi-a luat cam 20 de minute.




In compozitie am pus un pliculet de zahar vanilat, 3 linguri de zahat si o lingura de gris.

Se unde tava cu putin ulei si se tapeteaza cu faina.
Se aprinde cuptorul.
Se ung foile de placinta "Bella" cu ulei. Apropo de foile cumparate, am avut un usor shoc, ca eu le stiam de 2.15 lei si au crescut la 2.75. Poate ar trebui sa vad daca nu e mai rentabil cu foi facute; hmmm. Momentan pare sa ma depaseasca perspectiva, dar daca vreodata ating performanta, o sa pot sa fac faimoasa sarlie :D.
Intr-un pachet sunt 12-14 foi, ies 4 rulouri.

Dupa ce am terminat de pus rulourile in tava, mai stropesc putin pe deasupra rulourile cu ulei si le bag in cuptor.
Dupa 30 minute, dau tarcoale. Daca e mai multa umplutura, dureaza mai mult.
Delicios, usor, simplu si rapid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu