marți, 15 septembrie 2009

Tocanita picanta cu soia

Mare bucurie pe mine ca am gasit in Alfa-beta soia. De mult ma gandeam ca ar fi bine sa mai mancam si ceva mai inofensiv pentru colesterol decat traditionala halca de carnita de porc. Soia-soia, da' cum se gateste? Noroc ca dau astia pe spatele ambalajului si-o sugestie de reteta.
A iesit o bunatate de tocanita. Am respectat litera cu litera indicatiile. Imi era frica ca o sa trebuiasca sa insist ca sa manance mofturosii mei, da' a avut un succes neasteptat.
Initial cand am cumparat-o am zis, uite cum imi iese o mancarica cu doar 1.2 lei. Dar cum pachetul are 100 g, vine 12 lei/kg, ceea ce e mai mult decat kilu' de pulpe de pui :(
Au iesit cam 3 portii.

Mod de preparare:
Fierbeti continutul timp de 30 min. in 2 l apa, la care se adauga vegeta. Se scurge de apa, se condimenteaza dupa gust.

Aveti nevoie de: un pachet texturat proteic din soia,
7-8 buc. ceapa medie,
4-5 buc. ardei gras,
500 g rosii (suc de rosii),
sare, piper, patrunjel, 1 ardei iute (optional).

Caliti intr-o tigaie ceapa taiata solzisori impreuna cu cuburile fierte si scurse, pana cand ceapa devine sticloasa. Adaugati ardeiul gras taiat feliute si puneti cate putina sare pana cand ardeiul gras se inmoaie. Se adauga rosiile taiate (suc de rosii), sare, piper, ardei iute (dupa gust), patrunjelul si mai fierbeti inca 10-15 min.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu