vineri, 31 iulie 2009

Sos de rosii

O intrebam pe mama mereu cum face ea sosu ala asa de gustos. Si de fiecare data ridica din umeri si zicea, pai, prajesc rosiile si pun putin usturoi, foarte simplu!
Nu, mie imi trebuia negru pe alb, ce, cat, cum...
Deci:
- ulei
- 4 rosii
- cativa catei de usturoi
- sare
Se curata rosiile bine coapte de pielita, se toaca marunt. Se pun in uleiul incins, se amesteca in ele. Se prajesc la joc mic. Cand sunt legate, se adauga usturoiul pisat si sare.

Simplu, simplu, dar am reusit s-o ratez si pe asta de cateva ori, de fiecare data alta greseala.
Prima data, a fost delicios. Aproape ca la mama acasa. Si mi s-a parut simplu, ca doar asa zisese.
Asa ca,
a doua oara am lasat sosul ala simplu sa se faca singur. Si s-a prins!
Data viitoare am pus ulei cu generozitate. Nu faceti asa!
O data am pus vegeta, delicat, nu merge, iese o ciudatenie.

Se manaca cu ardei copti, sau ca sos la pui.
Roxi il mananca fara nimic, doar inmoaie paine in el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu